صالحی ماشین ایرانیان

نمایشگاه مشهد 1400

نمایشگاه مشهد 1400

با توجه به اینکه استان خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد از دیر باز به عنوان قطب تولید و تجارت طلا و جواهر و گوهر سنگ ها بوده و همچنین به لحاظ ظرفیت بالای این شهر در پذیرش و حضور میلیون ها نفر گردشگر و زائرین حرم مطهر رضوی از سراسر کشور و کشور های خارجی سبب گردیده شرایط بسیار مطلوبی جهت فعالین حوزه طلا، جواهر و گوهر سنگ های کشور به وجود آید.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی طلا، فلزات گرانها، گوهر سنگها، ماشین آلات و صنایع وابسته که در تاریخ 9 الی 12 در ماه در محل جدید نمایشگاه برگزار گردید و با استقبال بسیار خوب مراجعه کنندگان روبرو شد و توانست نظر مراجعین این صنف را به خود جلب کند.



اشخاصی که در این حرفه مشغول به فعالیت بودند توانستند از کلیه ماشین آلات از نزدیک دیدن کنند.

ماشین سازی صالحی با مجموعه ای بزرگ از ماشین آلات تولید خود در این نمایشگاه حضور یافت و با ارائه اطلاعات و نحوه کارکرد با دستگاه ها توانست تعاملی خوب بین مجموعه و مراجعه کنندگان خود ایجاد کند و نیازشان را بر طرف سازد. 



ماشین سازی صالحی با مجموعه ای از دستگاه های ساخت مهندسان خود اعم از دستگاه سی ان سی النگو ، دستگاه نورد ، کوره های القایی ، دستگاه لیزر ، دستگاه زنجیر و .... در این نمایشگاه حضور یافت.

هدف از حضور این مجموعه نمایش ماشین آلات و خدمات بهتر برای خریداران بالقوه و دیدار با مشتریان و علاقه‌مند به این صنعت برای آگاهی بیشتر و رویت کلیه ماشین آلات از نزدیک بوده است.